Femme Fatale

Processed with VSCOcam with a5 preset
Det här är det nagellacket jag har på mina naglar just nu. Den är från Isadora och den heter Femme Fatale. Tyvärr så lyckades jag inte fånga den riktiga färgen på naglarna, det ser mycket ljusare ut. Men jag lovar att i verkligheten så ser färgen ut precis som den gör i flaskan.
Nu under vinterhalvåret så har jag blivit kär i de mörkare nagellacken. Vanligtvis så använder jag mig mest av vitt så det är lite kul att testa denna.

This is currently the nailpolish that I have on my nails. It’s by Isadora and it’s called Femme Fatale. The picture didn’t catch the color on the nails right. I promise, it looks exactly like in the bottle in reality.
During this winter I have really fallen in love with dark nailpolish. So this one is perfect! I mostly use white nailpolish so it fun to change it up sometimes.

En reaktion på ”Femme Fatale

Lämna en kommentar